Eftermiddag...

Damn!
Inte bara missade jag bronsmatchen, var dom tvungna att förlora oxå?
Well, no need for complains. Tre Kronor har gjort bra ifrån sig!
Ingenting någonsin kommer ju ändå kunna toppa år 2006 historia: OS och VM-guld!!

Lunchen förut blev god! Mycket ost-smak... inte som jag tänkt mej, men gott!
Stekte purjo och champinjoner och blandade i grillat kycklingkött.
Tillsatte matlagningsgrädde och ostsås + ett tärnat grönt äpple. Rörde ihop allt med pasta!


       
 
     Mysfaktor                  Mums!                  Nya Cosmo

Bläddrade igenom nya numret av Cosmo samtidigt som jag åt. Rachel Bilson på omslaget.
Hon ser fräsch och fin ut! Ny stil nu när det är Hej Då OC och Tjenare långfilmer istället.
På tal om OC så är det tydligen näst sista någonsin ikväll!! Oh my, det blev alltså ingen färdig säsong 4? Eller hur många avsnitt har det varit?
Nu kanske One Tree Hill får komma tillbaka!!


image90

Efter regn kommer solsken!

Do your thing:
Postat av: MoggMaster

Nu blev Jag hungrig.
Zee Ya !!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin