Fredag idag!!

Hejsan Svejsan!

Alla mina vänner... mina undebara pal's =)
Ni som känner mej väl vet att jag sällan är helt nöjd.
Strävar ständigt efter att förbättra saker och ting...
Men ibland säger det bara klick och innan man hinner blinka så faller alla bitar på plats.
Det är just vad som hänt nu.
Ta en ordentlig titt på min nya design!! Är den inte totally gorgeous?!
I mean damn, freaking fine!!

Kanske kommer att ändra lite småsaker men New York-motivet är så jävla snyggt ihop med mina röda
toner och eftersom jag är ett huge fan av USA och har liknande tavlor hemma på väggen så sitter
denna (dessa) bilder som handen i handsken! JAG ÄR NÖJD! Iallafall för tillfället... Haha! =)

Nog om detta. Jag menar, du har ju egna ögon att beundra med och behöver inte mina
guld-ord! Idag har det varit en skön dag... Ledig!! Yeehaaa! Har vart framme i stan och hjälpt
min farmor med sin mobiltelefon (jag förstår inte hur hon lyckas trassla till det jämt =) och
så var jag inne på Maggan och köpte lite mums mums till Fredags-fikat, som by the way var
very yummie today!

Men usch och fy för att klockan redan är 17.55! Jag som ska byta lakan i min säng, städa ur min garderob
och dessutom äntligen få tummen ur arslet och plocka iordning på allt skräp som nu pryder mitt
golv. Det är sånt där strunt ni vet som man inte vill ha längre men ändå inte slänga.
Sånt som man packar ner i en låda och tänker kan vara bra att ha. Fast man vet att man aldrig kommer
öppna den där lådan igen! Men att slänga det gamla junket är ju otänkbart... 

          Have A Nice One!!
image67
              *Blink Blink*

Ps:
En klok fågel kvittrade i mitt öra:

It's nice to be important.
But it's more important to be nice.

Det slog mej precis att detta "motto"
är exakt vad Miss Jordnära står för!
It's good. It's gooooooooooooood! =)

Do your thing:
Postat av: Mästaren och Margarinet

Friday I'm in love!

Läs gärna mitt inlägg Förbjudna steg, kan vara spännande...

Ha en fin fredag!

Postat av: Mästaren och Margarinet

Möte nummer två är classified än så länge...

Om du vill läsa mer grejer... mitt romanprojekt finns under länkar: ROMAN

Annars är Knarkdeal, Dildouthyrning, Vapenplutonium, Samhällets fiende intressanta titlar du kan slå in i SÖK på min sida...

Ha en skön afton! Gillade ditt inlägg om att det är viktigt att vara trevlig - så sant!

2007-05-04 @ 21:33:49
URL: http://mastarenomargarinet.blogg.se
Postat av: Karin

tack! haha ja nån annans hår är det iaf inte:p

2007-05-05 @ 11:40:15
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin