Fredax!

Äntligen helg igen! Underbart! Speciellt nu när jag får vara ledig! HURRA!
Har både jobbat och fredagsfikat än så länge... klockan 17.00 ska jag träna.
Har kommit igång rejält nu! Idag kommer jag tjäna mitt 8.e och sista poäng i Maj-jakten.
Vilket betyder att jag får vara med i utlottningen... hoppas jag vinner något skoj!

Kommer dock inte kunna vara med på finalpasset i Stadtsträdgården på tisdag.
Inte om det blir sol iaf... vid regn är vi i Sockerbruket som vanligt, då klockan 19 istället för 18.30. Det är nästan så jag hoppas på lite dropp från himlen! Vill ju såklart vara med på finalen!

Ikväll kommer underbara syster och hennes kille hem på besök! Ska bli kul och ses!
Kände att jag inte var så paradisfågel när vi sågs förra fredagen. Mer som sega råttan...
Mest längtar jag of course tills den 2 juni då vi ska partajja rejält!

Innan dess ska vi båda ut på äventyr. Närmare bestämt imorgon...
Sis på Rosenström, igen! Det gnager mej att jag inte kan följa med =/ Hade så jävla kalas sist!! Det var skit skôj!
Men jag har annat på g och jag suckar inte för det... Det är nämligen säsongsavslutning på Happy Place! Shit Pommes Frittes!! Redan slut?? Denna säsongen har bara svischat förbi! Men oj vad kul vi haft!!
Trodde aldrig att Kronan skulle bli sig likt utan Mika men där hade jag fel!
Men imorn är alltså gänget samlat igen och vi ska shaka ass som aldrig förr!!
Vet dock inte än vad jag ska ha på mej. Ständigt problem. Har en del att välja på, för en gång skull! Extra viktigt vad jag tar på mej denna lördag. Vill ju vara tipp topp på grand finale! =)

Slut på skrivar-lust.
Over and Out //Emelie 



Värdelöst:

När någon dammsuger i huset!! Gaaaaaaaaaaah!
Jag fullkomligt hatar det hemska ljudet! Våran dammsugarer är värre än värst på oljud!
Det liksom piper... nej, inte piper. Tjuter gällt. Usch!!
Mardröm: När dammsugaren sätts igång då jag fortfarande ligger och sover!




Idag saknar jag min söta dunboll  Fido som alltid slickade mej på näsan när vi gosade =)

image103
Finast!

Do your thing:
Postat av: Karin

tack för tipset:)

Postat av: Mikaela

Lycka till med all träning vännen.
Efter allt shaka imorn kommer du inte kunna träna på en vecka, du kommer ha allt för mycket träningsvärk. Nej, skämt å sido, hoppas på en kul kväll imorn på happy placet. Och glöm inte, you're not that dumb, just shallow =)

2007-05-25 @ 23:56:28
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin