Glass i stora lass!

image130

Glass
i fredags, glass twice igår och glass idag! Hahah!
Börjar bli beroende av glass nu när solen lyser och värmer gott på kroppen!
Tur att jag äntligen fått tummen ur arslet och bokat mej till Step imorn =)

Och imorgon är jag oxå LEDIG! Äntligen är denna grusiga vecka slut!
Borde inte skrika ut att jag är ledig egentligen med tanke på att det ligger en förbannelse och vilar över mej och mitt arbete... Men imorn tänker jag inte jobba, serru!
Bytte pass med M på jobbet vilket betyder att jag kunde gå hem redan vid 15.30 idag! JIPPI!
Nåja, jag kom väl därifrån typ tjugo i fyra... something came up! 
Det sista jag gjorde på dagen var såklart att välta en hel bricka med disk på golvet - KRAS!
Gaaaaah! Men jag får skylla mej själv!! Jag ställde brickan på kanten och trodde den skulle stå kvar där tills jag flyttat på den andra disken... Hmmm lite väl optimistiskt Emelie.

Anyway, när jag parkerat bilen och plockat ur Hjertbergs-kassen (gjorde ett quick stop där) hällde jag upp en kopp kaffe, skopade upp lite yoghurt glass i en skål och satte mej ute i solen och läste Aftonbladet - Välförtjänt!
Det blev en fin dag tillslut. Lite blåsigt men varmt i solen!




OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOo

SISTA OC-avsnittet ikväll 18.35!
You better watch it!

OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Do your thing:
Postat av: Karin

hehe samma här ju.. för ett par månader sen hade jag en sjuk dröm en natt smo jag sen skrev om på bloggen i ett inlägg.. drömde att jag bodde på bikbok affären mitt i niangallerian.. haha var skitkul.. hade en liten altan i gallerian också.. så jag lever också för bikbok;)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin