Gosh!

Fucking people (ursäkta ordvalet) som ska drälla in på jobbet en kvart innan stängning!
Gaaaah! När klockan var tjugo, kvart i fyra hade vi smockat med folk i affären och som följd på detta en nästan fullsatt uteservering! Panikångesten bultade innan för tröjan... Bara för detta så hoppas jag på ösregn imorn!
Iaf fram till klockan fyra då jag får sluta och gå hem för den här veckan! Wooohooooo!!

Har styrat upp planerna inför kvällen.
Det blir en mysig visit på Madonna med girlsen =) Jag ska fan beställa in efterrätt den här gången som tröst för en hemsk arbetsdag! Så det så!

Jag har fortfarande inte beställt någon laptop från Net On Net. Jag hittade en modell där som var perfect for me, men nu är det borta! Poff! Gone... out of the blue! Ja du fattar, no need to over do it =)
Klart det finns en hel del bra andra men då får jag lägga 10 papp, minst!
Fast det är det väl värt i och för sig.

Nope mina vänner, nu är blogg-tiden slut.
Jag sätter mej ute i solen och njuter lite med en tidning innan det är dags att åka in till stan och möta tjejerna!
Hoppas ni får en mysig lördag!

Pussis!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin