Hej Vänner!

Känner mej som en gammal socka.
Jag är trött och allmänt seg, som vanligt alltså efter en blöt kväll! =)
Önskade mej sol idag... Kan inte säga att önskan slagit in. Mulet väder bättrar inte på humöret.

  Våran Kronan-final blev lyckad men som allt annat i livet är det ofta en efterlängtad utekväll inte lever upp till förväntan... Ni vet, man bygger upp och bygger upp inför the big night och när den verkligen kommer irrar man istället omkring mitt i dimman och letar efter minnen att ta med sig hem. Glömmer bort reality...
 Men nää nu låter det mer som pannkaka än Happy Place och så är inte fallet! Vi hade en super skoj förfest till och börja med. Girlsen went bad and danced like never before! Hihi! =) Sen blev vi invarderade av boysen, som kom tillbaka efter äventyr och så trillade det in lite ovälkomna gäster. You can walk home bitches! Haha! Inne på Kronan rådde dock inte samma mysiga känsla som annars alltid... Anledning - okänd.
 Berodde nog på att vi alla visste att this was it... at least for now! Nu längtar jag massor tills Jordgubbensdag!! Då vill jag ha riktig sommar med en riktig sommarförfest! Eller vad säger ni? Sitta ute i solen och sippa medans köttet ligger på grillen... Mmmmmmmmmm!! Det är vad jag vill ha!


Sorry att kvaliteten inte är den bästa på picsen. Min digi krånglar som ni vet. Har annars mycket finare bilder i den!

En stor KRAAAAAM till Nathalie som kommit in på frisörskolan i Trollhättan!
Congrats babe, you deserve it!! Jag är sååååå avundsjuk!

Vet ni vad? Det är Mammas egna dag idag!!
Har du uppskattat din mamma extra mycket? Sagt något fint? Gett en present?
Min mamma fick en liten sak... och självklart när jag köper present köper jag oftast sånt som jag själv vill ha!
Hittade världens sötaste ljuslyktor på Elins häromdan. (Hur många "världens sötaste" har jag nu?) Rosa och underbara... På tisdagens lunch kommer jag hoppa in där och unna mej ett par egna! Kan hälsa till dej syrran att hon blev glaaaad! =)

Annat blaha idag: Jag och Mikaela sms-bestämde förut, på min egna begäran, att det ligger en ny Era i luften. För bara si så där, hmm... sjuttioelfte gången eller nåt! Men äsch, är du med??
Vi har en ny sommar med nya äventyr framför oss! Och fram tills dess kommer det dyka upp roligheter som ska tas vara på! Nothing else matters!


Mysigast i min mp3 just nu:

Michael Bublé - Everything
The Marcels - Heartaches (Nyckelpige-reklamen! Peugeot)
Ewan McGregor - Your Song
Snow Patrol - Chasing Cars
Simon and Garfunkel - Bright Eyes
Tyler Hilton - Missing You

Take Care!

Do your thing:
Postat av: Tessan fr karlstad

Haj haj! jag är på grillning när nu Jordgubbens dag är(?)Fan vad roligt för natta att hon kom in! Hon kommer få klippa mitt hår i fortsättningen sen... *ler* Vi syns i sommar! Kramis

2007-05-30 @ 11:20:37

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin