Ledig Måndag!

Hej Hopp!

Ledig idag! Gött men vädret kunde vart bättre.
Det känns som att man är mer effektiv en ledig dag om solen lyser. Det bättrar på humöret och lusten att fixa och dona höjs avsevärt. Men utanför mitt fönster är det grått. Regnet hänger i luften.

Igår hade jag en riktig slödag! Gjorde nada, satt framför datorn nästan hela tiden.
Det blir så när man är själv hemma och dessutom är trött efter en blöt utekväll!
Men idag ska jag faktiskt göra nytta!
Det står en kartong på golvet i mitt rum.
I den ska jag lägga allt som jag inte orkade med sist jag röjde.
Kartongen har stått där i över en vecka, kanske två snart. Nu måste den och alla andra saker bort!

Men undra om jag inte ska äta lite först. Eller näääee förresten, bättre att städa upp först och sen belöna sig med något gott i soffan framför ett gammalt OC-avsnitt.
Och på tal om OC, såg ni avsnittet igår nu då? Jordbävningen ställde visst till det hemma hos Cohens!
Men annars var det inte så bra igår... undrar över slutet! Tänk att det är finito nästa söndag. Att en av tidernas bästa ungdomsserie ever ska begravas! Eller har begravits rättare sagt.

Ikväll kommer My Name Is Earl tillbaka på TV6! Måste spela in!!
Missa inte 22.00 - 23.00!

I eftermiddag ska jag träna. Jag hoppar intensiven idag och kör medel.
Är i full gång med Maj-jakten här oxå... samlar poäng!
Ännu en anledning till medel idag eftersom jag redan fått poängen för intensiv.

När mamma och pappa kom hem igår åkte jag och farsgubben ut på en tur i nya Corvetten!
Den spann som en katt =) Or maybe I should say... like a tiger! *Grrr* Hahahahah!
Ljudnivån är på tok för hög just nu men allt går att fixa.

Hoppas ni har det bra denna start på vecka 20. Fasiken vad fort tiden går!
Snart juni!! Och sen juli... Hjälp!
Kisses


Do your thing:
Postat av: MoggMaster

Jag måste oxå röja ner massa saker i kartonger. Egentligen ska man slänga, men man kanske ångrar sej.
Zee Ya !

Postat av: Carolina

Hej hej. Priserna för ringarna ligger runt 130:-/styck. Om jag får din mejl så kan jag skicka bilder hur dom ser ut på handen, så kan du se hur stora dom är. "Näckrosen" kan jag eventuellt göra i en storlek mindre om du tycker den är för stor :)

2007-05-16 @ 11:03:06
URL: http://designtillprinsessor.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin