Letar Dator...

...som vanligt nuförtiden. Jag har med andra ord en stadig dos ångest över vilken modell jag ska välja!! Helst inte för dyr, men heller ingen skit. Inte för stor, men ändå med ordentlig skärm. Det finns för och nackdelar med alla. Men nu vill jag banne mej ha en!! Crap!

Jag letar vidare...


Dagens Schema:

Ringa Frida!
Jobba      12.45 - 18.30
Träning   19.00 - 20.00
Grey's      21.00 - 22.00

Imorgon jobbar jag hela dagen igen... Surt äpple! Men på Fredag är jag ledig!! Och vet du vad? Denna fredagen kommer jag verkligen vara LEDIG! Ska åka till Göteborg och ha KUUUL! Först shoppa... jag säger bara BikBok! Har grym längtan efter mitt älskade! Längesen nu! På kvällen glider vi in på Liseberg och njuter av Martin Stenmarck! It's gonna be awsome!

Jag kommer oxå att stänga av telefonen så jag får min skönhetssömn!
Jeeeeeeeeeeey! Peace Out Friends!

Do your thing:
Postat av: Anna

Ja det är inte lätt med dom här datorerna =/ Har samma problem jag oxå..


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin