Rainy Day!

Skvätt, skvätt! Det pissade ner förut! Vart är solen??
Vi vill ha tillbaka försommaren! Så vädret, sluta busa med oss nu!

Anyway, idag efter jobbet åkte jag direkt till Maggan för att styra upp Fredagsfikat.
Det goda brödet jag var ute efter var slut!! Typical! Men då tvingades jag ju leta upp ett nytt
och med mej hem fick jag ett stenugnsbakat valnötsbröd. Yummie!

Klick! är, liksom gott bröd och ost, ett måste på fredagar.
Den ger en lagom dos av allting faktiskt. Skvaller, mode, horoskop och tv. Perfekt uppladdning inför helgen!
Kan få en del inspiration från Röda mattan-sidan och idag måste jag visa uppslaget.
Katherine Heigl är otroligt söt i sin piffiga lilla svarta. (Längst till vänster)
Känner ni igen henne från Grey's?
Jag kände igen henne mycket tidigare än så! Roswell, någon?
Gå in på Aftonbladets hemsida och rösta! "Izzie" vinner med hästlängder över de andra tycker jag! (Jo hennes karaktärer heter faktiskt (typ) samma i både Roswell och Grey's.)



Jaha ja, bloggen lider mot sitt slut.
Vad ska du göra denna regniga eftermiddag?
Som vanligt har jag mina nails to do och kanske ska jag plocka ner lite skräp i en låda.
(Som jag ställer någonstans långt in.)
Men först i kön står mamsi, redo för lite vårslingor i håret. Och vem ska fixa dom om inte jag?! =)

Ikväll myser jag med en stor godispåse + Marabou Daim!
Chokladokrat som jag är... *fnitter* Det är som tröst på såren för att jag ska upp och jobba klockan 6.00 imorgonbitti!
Är det någon bra film på tv kanske eller ska man titta på talang 2007 nu igen?
Tyckte det var ganska bra i början men nu känns det som en gammal socka. Jag längtar efter Idol!

Imorgon är det KRONAN! Kanske är det näst sista gången för säsongen - Buhu!
Därför har vi mer rätt än någonsin att ge järnet på dansgolvet. Och det kommer inte bli svårt med
tanke på att det är Eurodisco Fever som gäller!! Yoo-hoo! Jag ska prova outfits senare! Har ett nytt linne från Gina som kommer slå stort tillsammans med en svart minikjol och favorit stövlarna!

Till sist: Henrik Schyfferts blogg idag - LÄS! (inlägg: Barnvakt) Så skoj!
Mikaela, nu vill jag inte höra att han inte är rolig! =)

Chokladpralin!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin