Who Are You?

... Who ever you want me to be.



My Godness! Då har vi sagt adjöken till Newport Beach och ett liv i lyx.
Känns rikitgt deprimerande det här... Ja jag vet, OC är bara en serie.
Men det är en av mina BÄSTA serier!! Iaf säsong 1 och några avsnitt ur the second one.

Ett bra men sorgligt slut. Hände lite för mycket saker dock... Man hängde nästan inte med på slutet! Och känslorna i min lilla kropp svämmade över. Nära att ta till lipen alltå! Speciellt när Ryan stod i huset och blickade tillbaka. *Snörvel* Eller när Summer gav sig iväg och kvar stod Seth... BÖÖÖÖÖL!!

Super weird att tänka på hur mycket OC faktiskt betytt för mej! I perioder har jag varit totalt insnöad på den här serien. När det var som värst, precis när jag fått säsong 1 på dvd skulle jag tro, så tittade jag på ett avsnitt så fort tillfälle gavs. Jag levde med i deras värld. Dom blev mina vänner! Crazy? I KNOW!

Men faktum är att när jag hade den där jobbiga kärlekscirkusen men en viss some one så hjälpte det verkligen att titta på OC. Ibland relaterade jag till det som hände och ibland var det bara skönt att veta att det fanns dom som hade större problem än jag... (Även om dom inte existerade på riktigt!)
Men man behöver förstås inte gå igenom trassel och navelludd för att uppskatta det ljuva med Orange County.
Det fungerar alldeles utmärkt som humör-höjare även när man redan är maxad!

image98
                                         Älskar Mischas hår!!


Det finns så mycket att säga om Tidernas Bästa Ungdoms Serie Någonsin!
But OC can speak for itself...
Dra igång ett maraton redan ikväll!
Släng i första säsongen and you are  Welcome to The OC, bitch! =)

-Enjoy!


     


*:~.*~:~*:~.*~:~*:~.*~:~*:~.*~:~*:~.*~:~*:~.*~:~*:~.*~:~*:~.*~:~*:~.*~:~*:~.*~:~*:~.*~:~*:~.*~:~*:~.*~:~*:~.*



Do your thing:
Postat av: Crazypill

Det var dags att säga adjö ändå =)

Postat av: Karin

ja det vore ju för härligt det.. tror faktiskt jag ska gå å lämna in mitt cv där;) hehe

2007-05-21 @ 10:13:00
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin