Holy Moses!!


Hela Lidköping var inne på Hjertbergs samtidigt som jag! Not what I had in mind... alltihop tog längre tid än beräknat men jag överlevde och jag fick med mej allt hem som stod på lappen. Var dock tvungen att besöka 3 olika mataffärer, men det var det värt på något underligt sätt.

Nämen! Okej, idag är det tydligen Aerobics istället för Step, som jag brukar träna på fredagar. Steppen är roligast av all träning men det skadar aldrig med variation. Detta Aerobic-passet har jag aldrig testat!

image565

Kvällen är fortfarande lite oviss. Idolmys är det tänkt men det finns en fest jag är väldigt nyfiken på  ;)


Do your thing:
Postat av: Linda

Kör på fest istället, det skulle jag ha gjort ;p Idol går i repris!

Postat av: Karin

händer ikväll då?:)

2007-11-02 @ 16:44:28
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin