KENT and Göteborg!


Hahahahahahaahaahahahaaha!
Jag skrattar... jag måste! Annars gråter jag.

Sitter här nu och äter pannkakor i räser fart! Varför ska jag alltid bli så sen när jag ska iväg nånstans?
Nu vare inte bara mitt fel. Jag har ju en liten vovve som är busig och totally sinkade mig imorses!!

Men nu ska jag iväg iaf!!! Till Göteborg och KENT!!
Hörs imorn när jag kommer hem om inte mobilblogga funkar  ;) Räkna inte med det. Hehehehe... ha en fiiiin helg vänner! PUSS!!!

image576

Do your thing:
Postat av: mimzanstar

Ska du på kentkonsert?? antar det, hoppas du får kul. Och passa på att shoppa när du är där!

Postat av: bownii

jo ja tror ja förstår vad du menar :):) men det finns ioförsig mysiga design väskor med..fast det är ju inte många av dem.. :) ååh tack, nu har ja gjort den och det gick sådär..hoppas på ett bra betyg i allafall

2007-11-23 @ 13:31:13
URL: http://bownii.tjejsajten.se
Postat av: Carolita

Åh vad jag blir avundsjuk! Hade velat se dem..

Jag är oxå alltid ute i sista minuten

2007-11-23 @ 17:41:13
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: Therese fr Karlstad

Hej gumman! Hoppas du får fett kul på Kent!! Avundsjuk! & ledsen för att jag ej kan hänga m nästa helg till gbg, hade vart jätteskoj!! Pözz

2007-11-24 @ 00:16:45

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin