♥ I dimman...


I den rosa dimman??


image428

Nope, not so much. Idag när jag steg upp ur sängen och drog upp persiennen möttes mina gröna av en förfärlig dimma! Uff... så mycket dimma att dropparna hänger i luften. Bokstavligt talat alltså. Det är jätte surt ute och snart ska jag och mamma åka fram på stan och handla lite stoff till kalaset imorn. Jag kan redan nu föreställa mej hur mitt hår kommer se ut när vi kliver ut genom dörren. *Brrr, hemska tanke!*

Appropå hår, jag hade inte tänkt klippa mej än på ett tag men nu känns mina toppar otroligt risiga! Och hur kul är det liksom? Jag antar att Mallorca slet på håret fast jag så noga skyddade det! Eller vad säger du Mika?  ;)  Jag hatar att klippa mej!! Vill ha kvar min längd!

Hade en jätte mysig kväll igår med T på Harrys!  God mat! Kycklingfilé med potatisgratäng och bearnaisesås, mums!! Och så efterrätt såklart  :) Chokladen var riktigt najs! Fick dessutom ett jätte fint serveringsfat (eller vad kallar man det?) av T i födelsedagspresent! Tack Vän!!

Over and Out, for now...

Do your thing:
Postat av: Karin

mmm va gott det lät, älskar kycklingfilé

Postat av: S.A.N.D.R.A

Trevlig lördag! =]

2007-10-06 @ 17:18:11
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: Malin

Jaa, ibland är det trist att klippa sig! :/

2007-10-06 @ 21:53:47
URL: http://xxmalin.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin