♥ Tjosan!

Uppe med tuppen? Själv sitter jag fortfarande här med morgonrocken och myser. Närmast ska jag ta en dusch. Mmmm skönt! Efter det, när håret torkat of course, ska jag och Enza ta en prommis. Hon förtjänar något extra roligt idag tror jag... så vi ska nog kika in Cykelvägen  ;)  Där kommer det finnas massor att stanna o lukta på! Hoho!

178038-407  178038-408

Dessa fina rosor fick jag av min morbror igår! Jätte söta!
Och tjejen inne på Systrarna Knopp sa att dom var helt nya. Alltså en ny sort!
Höres senare innan mitt frisörbesök!! :)

Do your thing:
Postat av: Dress Like a Princess

Frisörbesök :) Spännande!

Postat av: Helena

Verkligen
vackra. Hoppas att du blir nöjd efter
besöket hos frissan!

2007-10-04 @ 12:47:18
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: malin

svar: hehe, yes, jag går handel! ^^ du gick det med då eller?

2007-10-04 @ 13:09:17
URL: http://xxmalin.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin