F

I looove fridays!

image498

Planerar en trip in till stan strax. Intersport annonserar i NLT om aerobic-dojjor för endast 350 spänn!! Kostar närmare tusenlappen i vanliga fall. Om det är en bra sko slår jag till!

Igår var jag inne på Bolaget och handlade själv för första gången!! Wiihoooo! Köpte på mej massa Xider Bright. Det är väl så dom där goda heter? Med rabarb och granatäpple  :) Så himla goooooda iaf! Spring till bolaget nu och köp medans dom finns! Hehehehe!

Tittade oxå på första avsnittet av Heroes igår. (Mycket första här...) Missade ju detta när det gick på tv. Fastän jag är totally stuck on that show så var det great att se piloten, sista pusselbiten liksom. Har man inte sett Heroes har man missat nåt... den är stor, serien alltså. Det är en sån där djup serie som man förundras över. Man filurar mycket. Det är tänkvärda ord i början och det är tänkvärda ord i slutet. Precis som i Greys, och som i älskade OTH.

Titta in hos mej senare och rösta på dagens klänningar!
Later!


Do your thing:
Postat av: Linda

Ja det är skitbilligt, tjäna väll typ 1000:- mot om ja skulle ha köpt det i sverige;)

Postat av: Karin

tack:) ha en fin dag nu!

2007-10-19 @ 10:57:06
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Sis!

Va faan?! Bright på bolaget i Lich? Får se om Metropolen Skövde kan överträffa det... Ska dit o checka sen idag... Pöss! Kan du inte skicka några bright på posten? Kanske..?

2007-10-19 @ 11:26:58
Postat av: Helena

Oh vad gott med Xider!Jag tittar gärna in sen. Du kan kolla hos mig också nu, så får du se lite röda klänningar!

2007-10-19 @ 14:20:22
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: anna

vilke härlig gladbild!
ja gubbar kan vara skitäckliga =(
massa kram!

2007-10-19 @ 14:51:49
URL: http://pyttis.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin