God Morgon!


Allt är lite suddigt idag. Skulle helst lägga mej under täcket igen och somna om. Sova minst 5 timmar till och vakna upp utvilad med strålande solsken utanför fönstret. Det är vad jag skulle vilja ja...

Men det är inte sol utanför fönstret. Och att lägga sig i sängen med täcket över huvudet finns det ingen tid till. Ändå vet jag just nu inte riktigt vart jag ska göra av dagen.

Anyway, på torsdag ska jag åka till F i Mariannelund och hälsa på! Mysigt!! Och sen har både hon och T lov! Härligt att få hem sina kompisar igen, även om bara för 1 vecka. Utgång? Lunch? Fika?  :)

Tittar ut genom fönstret ändå, letar sol. Allt min blick möts av är gult. Det är löven på träden som fortfarande är kvar. En del är lite gröna, nästan som lime. Men dom flesta gula. Ser lite grann ut som citroner. En del är mogna, en del omogna... för att falla. Det är ganska fint alltihop. Jag kanske tar kort sen.

image523

E m s a n


Do your thing:
Postat av: Karin

tack:) ha en superfin dag.. vad ska göras?

Postat av: My

ha en fin dag!

2007-10-22 @ 12:19:12
URL: http://sweetiie87.blogg
Postat av: jessica

nej vill du inte

2007-10-22 @ 12:51:10
URL: http://jejejessica.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin