"Man kan se ända till Mariannelund!"


Det är så typiskt. Jag hade för en gång skull god tid på mej. Kände mej alltså ganska stolt. Men när jag sätter mej framför datorn krånglar internet uppkopplingen! Aaaah! Så nu blir det en snabb update iaf för om 5 min måste jag åka hemifrån. Ska åka buss till Skövde först och sen ta tåg mot Nässjö. Där blir det byte mot Mariannelund. Jag har ingen biljett, ska tydligen köpa något Smålands-kort på tåget.

Hur som helst. Nu finns det ingen tid i världen till att svara på kommentarerna i förra inlägget! FÖRLÅT MEJ!!  :)  Men jag kommer iaf hem imorn, fredag, och då kommer ni höra av mej igen. Ha de så bra nu allihopa!!
Pözz!

Jag och Matilda goofar utanför hotellet i Magaluf!  ;)
image541

Do your thing:
Postat av: Daniella

bye bye :)

Postat av: Maria

Ha det så trevligt.. =D

2007-10-25 @ 20:09:37
URL: http://larose.blogg.se
Postat av: Lillefot

Hehe, skön bild.
Hoppas du haft en skön dag hittills och tack för den senaste kommentaren. I helgen bär det iväg till gbg igen men nästa helg blir det ferre och utgång. Kanske ses ;)

2007-10-26 @ 14:05:13
URL: http://daugavas.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin