♥ Återkomsten!


Hej igen!!

Nyss inkommen från en powerwalk i det gröna. Härligt, härligt!
Skönt "avslut" på kvällen... nu blir det mys för hela slanten! Ska bland annat äta grillad örtmarinerad kycklingfilé med en god sallad till! Yummie!!

Har varit inne i stan oxå med mor och shoppat lite stuff. Köpte bland annat Hårkontroll, som tydligen ska vara bra! Jag har inga problem med varken hår eller naglar..., naglarna växer så fort ändå! Men känner att lite extra mums för håret inte gör skada. Jag är lite väl tänd på det här med att ta hand om mitt hår, ni vet ;)

Reunion inte kirrat än tyvärr, men jag har pratat med snubben och vi ska styra upp det hela i mitten på nästa vecka! Wooohooooo, Barskolan - snart ses vi!! (Faktiskt inte så jätte långt kvar jööh!)

Peace Out Fellas!
Have a great friday night!

  Något att ha?



Do your thing:
Postat av: caroline

oj vilken snygg blogg du har :P

Postat av: Malin

Jag har också undrat om hårkontroll funkar. :P

2007-09-07 @ 22:05:40
URL: http://Justmaliin.blogg.se
Postat av: caroline

vsg :P hihi^^
ja jag skulle tro det också :)

2007-09-08 @ 10:11:06
URL: http://caaarolinee.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin