♥ Carpe Diem på dej!


Blev otroligt sleepy efter maten. Försökte pigga upp mej med en kopp kaffe men hamnade i sängen och segade ur totalt framför Roswell. Det här går inte för sig, tänkte jag som knuffade mej ur sängen och ut på en rask promenad. Det hjälpte inte så mycket. Ingen drivande kraft i benen. Jag fick släpa dom idag. J.O.B.B.I.G.T.!

Hum Hum, but this I can tell you: ringde Mr Magaluf i förmiddags (igen) och fick äntligen besked om att Reunion är inom kirrning nu! Aaaaaaah! Gud, lättnad!! Jag längtar krösa-maja-mycket efter denna kryssning! Men Mikaela är värst - Hon har redan börjat slipa på outfiten ;)

Gaylord, inte såhär  
   eller såhär    ...vad vet jag? Det är feeel!

Wear something that sweaps the boys of their feet. This is our NIGHT! =)
Och nää jag vet inte vems ungen är. Googlade på skidglasögon (??)

Strax mys i soffan med en skål Crunchy! Jag har inte tröttnat än! Heheeeeh!
Det är måndag men Carpe Diem på dej! Man lever bara en gång!! Pözz!!

Do your thing:
Postat av: Karin

mm när man kommer hem sådär vid fyra, fem efter en lång skoldag tycker jag alltid man är sjukt hungrig
nu dricker jag te med citron i.. mysigt:)

Postat av: Mikaela

Men det är väl klart som korvspad att outfiten ska fixas redan nu!! Eller fixas och fixas, den ska funderas på iaf. Det där är en kryssning som ska bli som en bal på slotten... hmm... NÄÄÄ!! Mer som en RÅgalen kväll i maggan!! Am I right or am I right!?

2007-09-17 @ 22:34:16
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se
Postat av: Emilié

Ja, den var verkligen vacker =)
Haha, jag är fruktansvärt avundsjuk på dig!
Måste införskaffa ett trådlöst för sådana här dagar... Tack, detsamma!

2007-09-18 @ 11:05:20
URL: http://sockerplast.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin