♥ Crunchy!

Halloppsan Allihopa!!
Aerobicen gick fina fisken och idag hängde jag med mer än förra gången! Yeeehaaaa!

Ikväll ska jag titta på Idol! Hihi, ser fram emot alla puckon som inte kan sjunga! Hahahahaa! En del är ju så pinsamma så att man själv sitter i soffan o skäms, tittar bort med huvudet o tänker: Lilla vän! Rädda dej själv!! Eftersom jag nu det sista totalt snöat in på Willy's egna Crunchy med yoghurt så ska jag fylla en stor skål med detta underverk och njuta! Jag äter det varje dag, ibland både morgon och kväll =) Vet att jag kommer tröttna men lika bra att köra full gas nu då medans I love it!! Am I right, or what?


Congrats till min Sockerblomma som fyller 22 bast idag!!!
Grattis syrran =) You deserve a hug... den har vi innestående tills söndag!


Innan jag sticker för kvällen tänkte jag bara citera detta från min vän
Mikaela. Hon har bytt ut lite ord i låten Now you're gone (Eng. version med DJ Alex av Boten Anna) och det är så KLOCKRENT!!


Now it's gone, I realize my love for it is strong
And I miss it here, now it's gone
I keep waiting here at home 
With the pictures hanging on the wall

Is this the way it's meant to be?
Only dreaming that they're missing me...
I'm waiting here at home
I'll go crazy, now it's gone

There's an empty place in my heart
With out my Magaluf it will break apart
It won't heal, it never fades away "

I will think about it every day
Puss hej, Du Magaluf-tjej!  (Hahahahaa, ännu ett Mika-påhitt!)

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Haha, vilken påhittig filur jag är egentligen!

Postat av: anna

härligt humör du verkar vara på =)
hoppas du får fortsätta vara glad!
kram

2007-09-05 @ 23:47:55
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Lillefot

I'm hoooome! Helt förstörd är jag rädd för :/ Ska ge mig ut och njuta av våran småstad om en stund. Undra om man lyckas hitta något shoppingfynd här idag? Well, hoppas du mår bra!

2007-09-06 @ 11:48:03
URL: http://solkyss.blogg.se
Postat av: Helena

Hoppas att du får en bra dag!

2007-09-06 @ 12:30:36
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin