♥ It can't be... can it?

Här kommer dagens inköp... Har hört att Läsö's produkter med salt är bra mot hudproblem och att man ska kunna ha gelen i hårbotten. Jag har nämligen det roliga fenomenet "Kliande hårbotten". Borsten ska förhoppningsvis bota min skräck att borsta igenom håret ordentligt. (Känns som att jag sliter sönder längderna) Nagellacket ska testas strax, senare eller imorn. Beror på vilket humör jag är på när bloggandet avslutats. Och tillsist korten... ska köpa mej ett nytt album och scrappa ihop något snyggt utav Mallorca-picsen!

image362

På tal om picsen. När jag laddade upp skiten på internet (och det är möjligt att jag sagt detta tidigare) så var det tydligen för många... jaha, jag kan väl inte hjälpa att jag råkat samla på mej sisådär 500 st =/ Oops! Därför delades beställningen upp i 2 omgångar och självklart trodde jag detta fixade sig automatiskt. Men snuvad på den lyxen blev jag minsann. Fick bekräftelse på hälften av korten bara och dessutom hoppade uppladdningen huller och buller... Ska jag behöva sitta framför datorn och sortera ALLA kort för att kunna ladda upp resten, var min tanke.

Men nu verkar det iaf som att alla korten kommit ändå. I'm totally confused men tackar och bugar förstås =)

Har förresten tagit en rad ganska coola bilder nyss med min mobil som kommer dyka upp hädanefter, med start i nästa blogg! Håll utkik! Ikväll mumsar jag och familyn kräftor! Hoppas din lördag är lika gos som min!! Puss Hej!

Do your thing:
Postat av: Victoria

Ja clowner är verkligen något jag finner extremt vidrigt :P

Postat av: anna

hej söt =)
ja det är via jobbet mamma fått resa över hela jordklotet det senaste men det är allt annat än lyxresor..lilla mamma.
kram

2007-09-22 @ 19:19:31
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Karin

ah den var jättebra:)

2007-09-22 @ 21:30:24
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: S'A'N'D'R'A

fina inköp!!! [: kram

2007-09-23 @ 10:23:04
URL: http://eyeliner.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin