♥ Kalas i Skövde!

Sitter här nyduschad... varför gör jag det? When I have a bunch of stuff som ska fixas innan vi åker till Skövde på kalas. (Kalas har förövrigt blivit ett ord tillhörande Magaluf... vem vill inte ha en Kalas inne på Gjökeredet liksom?)

Ni som känner mej nu vet att jag inte hann göra alla dom där 3 sakerna igår. Så en blev bortprioterad. Den måste jag ta tag i nu... strax iaf, precis efter att jag blåst håret och sminkat mej. Och efter att vi ätit... hmmm, jag måste visst slå in presenterna oxå ser jag här. Shiiiit, hur ska jag hinna? (Så typiskt mej!)

Fint väder!! Solen gassar! Därför ska jag inviga mina nya stövlar idag! Har dock inte bestämt än om jag ska ha kjol eller jeans. Men jeans känns nog bäst ändå...

Vad ska ni hitta på idag vänner?
Jag kommer som sagt befinna mej i Skövde. Men jag bjuder på mer blogg ikväll. Tror jag såg någonstans i tv-tidningen att Bridget Jones 2 ska gå på TV3... den har jag bara sett på bio och minns nog att den var ganska bra... eller? Har alltså tänkt o se den ikväll jag =)

Puss o Kram
Choklad Banan!


Do your thing:
Postat av: Linda

Ja herregud alltså. Ibland får jag lov att borra ner fejset i täcket för det är så pinsamt:P

Postat av: Karin

aa SÅÅ jäkla kul:) vad gjorde du?

2007-09-09 @ 13:19:15
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Egoina

haha, ja verkligen! :P

2007-09-09 @ 15:30:17
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: caroline

Detsamma :)

2007-09-09 @ 17:18:09
URL: http://caaarolinee.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin