♥ Ropen skalla; Blogg åt alla!

Nu är vi här igen. Emelie kan inte slita sig från internet!
DATANÖRD!

Vart på Friskis och dansat. Imorn blir det aerobics igen.
Hoppas dagen bjuder på sooool, lättare att sysselsätta en valp då =)
Och så blir man gladare!! Idag har jag vart grå... usch! Trööök!
Men nu är det naptime!

Ropen skalla; Blogg åt alla!


Svar till min lilla syster! =)

Hmm, det är högst meningen att du ska kunna se bild o kalender...
Krånglat idag bara eller sen jag ändra storlek på pics? Pözz!


image330
Härligt med feeeest på balkongen!
Hahahahahaa, det kan bara bli såhär i Magaluf! ;)


Do your thing:
Postat av: Karin

sov så gott:)

Postat av: Sofia

jo ronden gick allt bra. är danspasset bra? har funderat att gå på det flera gånger men har aldrig blivit så. men aerobics imorgon blir det iaf.

2007-09-04 @ 22:41:20
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: anna

hej söt!
men det var väl bra att du gick emot strömmen vad gäller tv-program tycker jag =)
kram!

2007-09-04 @ 23:27:35
URL: http://pyttis.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin