Emelie Bloggar Live Från Mallis!!

image969

HEEEEJ! Här sitter vi, på E4.ans bar och chillar :)
Resan till Mallorca gick smidigt som få och vi möttes av en värme som var varmt välkommen ;) Igår drog vi en snabb runda på barerna och ikväll blir det samma fast ostadigare! Haha!

Det är super härligt här men eftersom vi kom igår är inget klart än med varken jobb eller lägenhet. Det kommer snart förhoppningsvis!

Jag återkommer snart igen mina vänner!
Hoppas ni mår bra?? Jag ger er lite sköna bilder så länge... Pözz!

image970

image971

image972

image973

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Visst har vi det sweet!
Så inget mer om att vi ska åka hem... =)
Nu tänker jag slå ihop din dator, jag vill gå till hotellet och chilla ;)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin