Fredag i Paradiset :)


Hola! Fredag idag. Man har ingen koll på dagarna här... Haha!
Skönt att somna relativt tidigt igår iaf. Kom väl hem från GG typ 01.00.

Jag trivs här och tycker vi har det bra men ändå går jag runt med en ständig oro i magen. Jobbigt. Än så länge har ju inget direkt ordnat sig så det är väl därför. Men idag ska vi kika på en liten lägenhet till bara oss 3 :) Känns som att det är det bästa alternativet i längden faktiskt. Och ikväll vid 18.00 kanske jag ska provjobba som servitris på ett ställe som heter The Godfather. Mikaela var den som fick tipset och jag hängde med. Då sa en tjej på restaurangen att dom söker 2! Jag vill ju egentligen ha bartenderjobb men det verkar lite tufft än sålänge. Hoppas senare!

Med min lilla oro följer oxå lite hemlängtan. Jag saknar alla som finns hemma!
Mitt bo till och börja med. Mamma o pappa och våran älsklings Enza!! ♥ Sen min underbara syster! Och mina fina vänner som betyder så mycket för mej!

image978

Nåja, jag älskar er alla!!

Jag hoppas klumpen i magen snart löser sig. Det tar ju alltid ett tag innan man vänjer sig vid nya ställen och ett nytt liv. För det är det verkligen här! :)




Do your thing:
Postat av: Victoria

Vart ligger det? :P

Postat av: Emelie

Hej babe. Det ser sjukt underbart ut!
Jag tror att det kommer vända snart, du måste vänja dig vid situationen och den nya miljön. Sen vet du ju att dina vänner och din familj alltid finns kvar när du kommer hem igen. :) Men jag förstår hur du känner det, jag är en sån där "hemma-människa" som älskar trygghet, och är även världens största mammagris. xD Hoppas att jobb och boende löser sig nu vännen. Ta hand om dig. Pusskram

2008-04-18 @ 14:35:46
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: denise

fin färg i bloggen, ha en bra fredag!

2008-04-18 @ 14:38:55
URL: http://dld.blogg.se
Postat av: Tessan fr karlstad

Hoppas allt går bra med ert sökande efter både jobb & lägenhet! Det tar ju sin lilla tid men håll ut gumman! För det kommer säkert ordna sig på ngt sätt :)
Saknar dig gullet! Nu ska jag snart hem till Lidkp i 6 veckor(!) Gosh!! det känns som jag håller på att packa hela min garderob och att jag ska hem för sommarlov!
Kramar från mig till dig & mika! Hälsa henne så gott!

2008-04-18 @ 17:39:56
URL: http://shiningwonderwall.blogg.se
Postat av: Gabriella

vad fint det är där=)

2008-04-18 @ 18:07:17
URL: http://dancinginstars.blogg.se
Postat av: Jenny

detsamma!:)

2008-04-18 @ 18:24:39

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin