Guuuuuuuuuuud!

Nu är jag klar!! Fiiiifan asså! Jag hade nästan en panikattack förut och jag kunde känna hur jag gick runt och var på vresigt humör. Ska de va såhär? Min sista dag hemma? Neej! Så därför skärpte jag mej. Käkade gott och skrattade framför tv.n med mamma och pappa :)

Nu är jag alltså klar med packningen. 3 väskor + min handväska. Jeeez.  Jag kommer dö som en packåsna :P Jag och mamma höll på att kissa på oss när jag provade att gå med allt. En stooor rullväska, en liten "rullväska", en ryggsäck och så min Friisväska på armen. Guuuuud! Nåja, nu är allt med iaf. Nästan allt jag ville. Längtar som ett as tills vi skaffat lägenhet där nere och kan packa upp allt!! Nu vill man inte röra väskorna eftersom man packat "sååå bra"! Hahahahaha!!

Kommer inte blogga något imorn innan avresa. Eller joo, om det sker ett mirakel och jag lär mej mobilblogga så kan ni få lite läsning! Annars hörs vi imornkväll i Stockholm!!

Keep in touch!
Pözz!

image967


Do your thing:
Postat av: Sandra

Lycka till nu!!
Ha en mysig lördag! Kram

Postat av: Malin

:O har jag missat något eller?
vart ska du??

2008-04-12 @ 15:44:56
URL: http://lillamalins.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin