Hola Senorita!


Oron börjar lägga sig. Fast jag har inget jobb kirrat. Klart det skapar ont i magen men jag måste ha inställningen att allt löser sig. Jag trodde att jag skulle få börja jobba på Godfather som servitris typ med en gång. Så därför skippade jag faktiskt bartenderjobbet på Revolution. Men nu visade det sig att läget är lugnt än sålänge på Godfather och dom vet inte när dom kommer behöva mej. Suck!

Men men. Nu ska jag provjobba på lördag i Palma på ett ställe med den här tjejen som äger Oas! Vilket ju är toppen! Wish me luck!

Något som är säkert iaf är att man kör galet här om kvällarna. Jag har kört galet ;) Sover och äter inte riktigt som man ska. Men jag överlever! Man måste älska livet, hänga på GG och E4.an och shotta knappar :P Hahahaha! Och sjunga så att halsen går av till Bryan Adams, Summer Of ´69.

Lägenheten får jag ge en chans. Vi har betalat hyra till den 19 maj och om pengarna är poff väck om vi flyttar nu. Typiskt! För annars hade vi en kanon på g idag. De är bara att gilla läget.
Vi har en schysst view iaf från balkongen :)
image980

image981

Solong Darlings!

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Vår utsikt är oslagbar.
Nu går vi och chillar på Grabbarna Grus beach club!
Sååååja! Hahaha

Postat av: anja

Mysig bild.
Hoppas du haft en bra dag, kram kram

2008-04-23 @ 19:26:01
URL: http://justsweet.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin