Man bara är det ;)


Populär helt enkelt ;)

image979

Stammis på GG. Hahaha!
Och mer lär det bli.... tihiiii!

Halv-lugn kväll igår. Men ikväll vill jag ha rågalet!

Annars då... tjaa, har vart på The Godfather idag mellan 12-14 och lärde mej jobbet lite snabbt. Tror jag kommer få det. Verkar så. Får se. Sweet personal och inget fel på jobbet alls men jag har ju kommit hit för att vara bartender så jag hoppas jag kirrar nåt snart! Ska iaf tillbaka imorn och köra lite mer på Godfather.

Imorn ska vi flytta in i våran lägenhet oxå!! Bilder kommer på den ska ni se. jag har vart lite dålig på bilder märker jag. Men jag har ju hela sommaren på mej att ösa fräscha pics över er ;)

Hopp på er! Måste kila strax!
Solong!



Do your thing:
Postat av: Gabriella

hejsan wow vilken dag du kommer få haha stressigt eller?
jag har varit runt och köpt svart cdställ åt mig, grill och utebord till oss:P
vad ska du göra ikväll då?

Postat av: Victoria

OMG!
FAN VA NICE! :D

2008-04-19 @ 17:29:46
URL: http://www.nineintheafternoon.blogg.se
Postat av: Linda

Heeeej gullefjunet, allt bra där nere då?

2008-04-21 @ 12:58:12
URL: http://sweetkay.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin