Träna eller inte träna, det är frågan.


Jag velar hit och dit. Egentligen borde jag bli klar med packningen. Men dans är ju kul. Och detta blir sista gången innan avresa. Träning it is!

Himlen sprack upp tillslut och nu har vi en fin kvällssol :)
Innan jag åkte in till stan för lunch med N, regnade det. Mysigt. Verkligen.

När jag drog upp persiennen imorses kunde jag lika gärna dragit täcket över huvudet igen. Imorgon skulle jag vilja vakna till strålande sol så att man vaknar på rätt sida och är fylld med energi. Energi som ska gå åt till att packa "klart", skriva en lista på sånt jag måste akut-handla och bestämma en gång för alla vilka skor som ska med och vilka som faktiskt får stanna hemma.

Men det tar vi imorn.
Efter träningen tänker jag kika färdigt på filmen "Step Up". Jag vet inte än om den klassas som bra... Jag är ungefär halvvägs.

Pysen!

image954

Do your thing:
Postat av: melina

ha en bra måndagkväll

Postat av: Linda

Ja den var ju sevärd iaf.
Det har tydligen kommit en step up 2 men hittar den fan inte.

God natt

2008-04-07 @ 22:17:58
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: :)

Det blev träning alltså, very good. Jag är imponerad av din envishet. Själv är jag en riktig slapptask numera. Fast jag har ju varit sjuk så det kanske har sin förklaring ;)
Börjar bli bättre men är fortfarande seg. Så en fika i slutet av veckan om du hinner kanske sitter fint. Annars har vi hela hösten på oss, haha. Uff, har inte fattat att du ska iväg. Spännande ju..
KRAM

2008-04-07 @ 23:35:29
URL: http://lillefots.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag klassar den som bra!! =)
Har du sett stomp the yard? DET ÄR KANON!!!!!!

2008-04-08 @ 10:15:35
URL: http://gudis.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin