Update: Mån & Tis 14-15/4

Hej Vänner!

Detta inlägget är skrivet 15 april, kl 23.05.


Jag höll mitt löfte. Det blev ostadigt i måndagskväll J

Började med ett kortspel hemma och det där kortspelet mobbade mej. Ett sånt där spel man hittar på när man förfestar ni vet, drick 6 klunkar, vattenfall o bla bla... haha!


Sen gav vi oss ut och hamnade på GG. Vi tog en gammal rackare... Golden! Men gissa vem som skakade den bakom baren? Jaaaaaaaaaaaag! Fick äran att beträda golvet bakom bardisken man nästan ramlade ner ifrån förra året ;)


Sen av någon rolig anledning blev jag kvar själv ute, då M och L kände för en hemmakväll. Jag placerade mej vid E4.ans bardisk och joinade ett glatt gäng. Drinkar och snack tills stängning. Sen iväg till GG igen. Där var jag oxå kvar tills efter stängning. Ut med bartendrarna på galet. Sen nattamat och när jag tillslut däckade i sängen var klockan 7.00... hoppsan.


Man kan alltså lugnt påstå att jag varit på förstadiet till död idag (tisdag). Jag drog mej ändå upp ur sängen vid halv elva och sen gick jag och brudarna ner till beachen. Steka sa jag :P M sitter här nu med looken av en kräfta... hahahaha! Brände sig visst lite. Jag och min solkräm kanske inte är så dumma ändå ;)


Efter beachen käkade vi pasta med stekta champinjoner, mums! Och kikade film i sängen. Sov ett par timmar, handlade och sen mer film. En lugn dag. Men imorn (onsdag) ska de tas tag ordentligt med jobb och lägenhet. Vi har ringt lite idag om boende men resultatet är endast spanska i andra luren och inget svar alls... hmm. Men nya tag imorn alltså.


Puss och adjöken på er!

image974


Do your thing:
Postat av: Linda

jag är inge avis alls, OH NEEEEEEEEEEEEJ^^

Postat av: Martina

Fy vad kul du verkar ha. Är lite avundsjuk här i sverige! :)

2008-04-17 @ 19:41:47
URL: http://mtinam.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin