Dvala?

Jag går verkligen på sparlåga...
Vad finns det att göra? Ett regnigt och dystert Sverige idag. Känns som att jag befinner mej i dvala.

Nåja, hade en trevlig dag i Skövde igår. Fint väder och härlig sällskap! Idiotiskt nog förevigade jag inte dagen, inte ett enda kort tog jag. Och då låg kameran i väskan ska ni veta. Lat eller bara aningens dum i huvudet? Ni får själva bestämma.

Syrran följde med hem idag. Vi har käkat äpplepaj.
Hmm, det var väl ungefär dagens höjdpunkt. Det och slutet på filmen Wedding Crashers, som jag tittat på i 2 dagar nu :P Något kom alltid i vägen... lyckades aldrig se klart den. Men nu så... haha!

Bjuder på lite Maga-pics som en söt turist nyss skickade till mej:
 



Hope I'll see u again girls! <3


Do your thing:
Postat av: Mikaela

u know, i can't get ovr magalluf if u keep rubb'n it in my face..

Postat av: Linda

Vilka härliga bilder!

Vi kanske kan ses imorgon? Jag slänger iväg ett sms eller något senare ;) Kram

2008-09-01 @ 09:38:40
URL: http://lillefots.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin