Fan mina vänner...

I have like a serious meltdown. Jag längtar efter mitt Magaluf så jag dööööör! Alla lirare och favoritpinnen såklart ;) Jag begär inte att ni här hemma ska förstå, men snälla... be patient. Jag kommer säkert tjata och gnata.

I'm so confused right now!!

Jag saknar din närhet ♥
Jag saknar ditt "Hey Babe!"


Jag saknar att du spelar låtar specially for me :)
Och jag saknar att kalla någon för Fuck Up! Haha!


Det känns som att jag lämnade halva mej själv där nere.
Just nu lever jag i 2 världar, övergången är jobbigast. Jag befinner mej i Sverige och försöker leva i Lidköping men jag tänker ständigt på Magaluf och alla snuffar där nere... det gör att jag är kvar där med själen men kroppen är här. Förstår ni på ett ungefär?

Sen har man ju blivit helt fucked up oxå av miljön :P Ingen förstår ju vad man säger längre... pratar osammanhängande? Vadå? Hur tänkte du nurå? :)

Nåja, min onsdag har spenderats inne i Lich med Mikaela! It's her birthday <3 Eller ja, de va de.. nu är ju klockan över tolv. Hur som helst så fikade vi lite, käkade kräftor hemma hos henne och sen kollade vi film. Mysigt!!



Sååå, updaten med videon kommer imorn :)
Have a good one!


♥ Emelie




Do your thing:
Postat av: sandra

Kan förstå att det känns jobbigt, särskilt när man har träffat någon man tycker om som befinner sej där nere också. Jo jag är kvar på donken har liksom inte orkat söka efter nått annat o jag trivs faktiskt ganska bra, har ju nästan heltid så det är ju inte fel. Du ska inte komma tillbaka till donken då eller.. Kram

Postat av: Tessan fr karlstad

Hej vännen!

Hoppas din "övergång" inte blir alltför jobbig för dig! Tänker på dig & det ska bli kul att ses sen i höst.

Kikat in Nattas nya place än?? Ska bli skoj, kan vi ha lugna & mysiga tjejkvällar där (om natta tillåter vill säga ;))

Ha det fint tjejen!

Kramis

2008-08-28 @ 11:44:10
URL: http://shiningwonderwall.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin