Sjukling!

Va fan! Det var ju inge roligt alls o komme hem :(
Sjukast av sjuk idag... känns så iaf. Massa förkyld och lungor som hostas upp hela tiden.

Har inte gjort ett driiiit idag faktiskt. Sängen och datorn är mina bästa vänner. Eller jo, jag har lagat mat. Aaa mat har jag lagat. Det går ju så när varken Dagens eller Pasta E4:an finns till hands.Men nurå? Hur tänker jag nu egentligen?

En film och chipsskålen såklart ;)
Imorn ska jag försöka ge er den där updaten. Har nämligen en jävligt bra video på g oxå... Sammanfattar det mesta men ni ska självklart få några ord på vägen.

Faan, va jag saknar er!!

Do your thing:
Postat av: sandra

Hejsan så ni är hemma nu igen.. Blir det för alltid nu eller.. åker ni ner snart igen =)

Vart ska du jobba här hemma nu då.. =)

Postat av: Linda

Åh, krya på dig sweetie, vi ses snart!

2008-08-27 @ 17:45:11
URL: http://lillefots.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin