Sweden, u can have me!

Hahahaha!
Nu kommer jag hem. På riktigt. Förra gången visste vi nog någonstans att vi skulle tillbaka. But this is it. Jobbet kan fara åt helvete. Tror inte jag vill lägga ut allt här men jag (och Mikaela) fick mer eller mindre sparken igår för att jag var för involverad med DJ.n... Jag visste inte att det var förbjudet att ha ett privatliv oxå?

Nåja, det spelar faktiskt ingen roll. Hade tänkt säga upp oss ändå. Bara tråkigt att det blev såhär.
Men  jag säger något nu som jag sagt förut: Spanjorer är cp.iga som chefer! Tänk på de ;)

Flytten hem igen blir snarast!
Lite kaotiskt här nu, som ni kanske förstår. Men take it easy!
I'll catch u on the flipside!

Puss!


Do your thing:
Postat av: Tessan fr karlstad

Jag säger bara de: Vilket äventyr du vart med om! :) Synd att det urarta så nu när ni åkte ner igen :/ MEN... Välkommen hem vännen!

Har praktik v.38 då syns vi!

Kram på dig


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin