Va håller vi pååååå med?

Shit, jag är hemma i Sverige igen.
Befinner mej i Sthlm än så länge. Åker hemåt imorn.

Detta är galet. Jag saknar redan Magaluf och alla sköna lirare man träffat och lärt känna! Vilken familj :) I can't wait to meet u all again!

Det blev ett tårfyllt Goodbye men slutet kunde ändå inte blivit bättre. Jag har rett ut saker och ting med dom jag tycker om mest och alla svenska workers träffar jag ju snart igen, Reunion sa jag! :)

När jag är back on track ska jag sammanfatta min sommar. Den har vart helt rågalen och jag kan definitivt säga att jag haft "The Time Of My Life", tveklöst! Nu kommer vi till den jobbiga biten, att ordna för sig på hemmafronten. Bli normal igen och spräcka bubblan.

Det är inte lätt.
Till råga på allt har jag hela nosen full av snor och det bor en pulverbög i halsen på mej.
Välkommen till Sverige Emelie!

Tack.



Now I've had the time of my life.
No I've never felt this way before.
Yes I swear, it's the truth... and I owe it all to you, Magalluf!




Do your thing:
Postat av: Linda

Åh, då ses vi i veckan. Right? Klart jag ska motivera och inspirera! Ingen tvekan. Ta hand om dig, vi hörs snart. Kramis!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin