Akward!


Seriöst.
Idag valsade hela styrkan beståendes av gamla gymnasielärare in på Sky.
Jag döööööööör.

Fortfarande sjukt jobbiga.
Fortfarande sjukt irriterande.
Fortfarande sjukt konstiga och
fortfarande sjukt stolta över sitt MVG-barn ;)

Nä jag skoja. Lite.


Inte så värst mycket alls att göra idag annars.
Lite 40-krisare som hittade upp efter julbordet och svampade på i baren tills stängning.

Aa och sen trampa jag en gäst på foten.
Fååår man verkligen göööra det?

Det var iaf inte mitt fel.

We love you dark continent.
Good Night!




Do your thing:
Postat av: Mikaela

"We love you dark continent"???



Vad vill du?

Ha en tå i ögat, en spik genom foten, ett liv av otur och en spindel skickad till dig på posten?

För det är vad du får om du inte tar tillbaka det genast!

Make that we 2 an I, POR FAVOR!!!!

Postat av: Mikaela

Och läskunnig är inte kvinnan heller... Neehepp. Be like that than!

2008-12-04 @ 01:11:24
URL: http://beautifullife.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin