"Det var bättre förr..."

Ja den har man ju hört.
Frågan är om det är sant?

Kikade igenom mina gamla album med kort från barndomen. Man får sig alltid ett gott skratt av fina minnen och knasiga miner. För att inte tala om hur man klädde sig på den tiden ;) Hur som helst, jag och min syrra har haft en underbar uppväxt egentligen. Med massor av härliga somrar med husvagn och gosedjur i bilen. Hahah! Mysiga jular med tonvis av snö. Känns de som iaf... Det var nog lite bättre förr. Men det beror nog snarare på att livet var lättare då.

Första bilden är från Läckö, där vi alltid hade husvagnen om somrarna.
Ni ska se min systers min asså på den bilden! Man skrattar fan högre än en mås!


Den andra bilden är ett klassfoto. Jag är blond och går i typ andra ring tror jag.
Känns konstigt att kolla på gamla foton från skolan. Jag är INTE den tjejen längre.

Eller rättare sagt, I'm still the same girl but different. Ja, nånting sånt.

Nu ska jag sjunka ner i sängen och kika på OTH.
Kanske träffar jag Natta en sväng ikväll? Annars blir det bara tv-mys känner jag på mej.
Mina helger känns förövrigt väldigt korta :( Medans mån-fre-jobbarna får hela fredakväll + helgen, får jag bara söndag o  måndag ledigt. Nåja, snart äre jul och då vankas de långledigt! MYS! Jag är sååå redo för december månad!

xxx

Do your thing:
Postat av: Linda

Tack, känns superbra=)



Allt bra med dig då?



KRam

Postat av: Linda

Hej babe!

Vi får nog flytta fram det lite till för jag har svårt att få till det imorgon. Suck. Du börjar ju nästan bli lite saknad ;/ Kram

2008-12-01 @ 20:54:56
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är utmanad i min blogg=)

2008-12-01 @ 21:03:01
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin