En passande rubrik hade vart biff

Amen Tjaaaaa!
Hjälp, blev attackerade av fulla julbordsgäster igårkväll i baren. I mean my goooood! Stängde halv ett på natten. Ka-tjing! Klirr i kassan... men jag kastade mej i sängen när jag kom hem. Vilket var runt två-tiden. Varvade ner lite på jobbet innan jag styrde bilen hem.

Några få pics på hur det blev med överdelen!






That's all 4 now.


Do your thing:
Postat av: jessica

höpphöpp! ingen unge på posten men ungen i filmen är den jag pratade om. SÅ SÖT!!!

Postat av: kristin

ja kan tänka mig det du:D:P haha najsigt värre! stadt alltså, naajs! blir nog dock ohlins för oss tror jag! så om inte du tar dina flygande vingar och mellanlandar i skara så blir kanske vimmelminglet lite torrt;) men vi får se till att träffas när jag kommer hem nästa gång, förhoppningsvis någon gång i januari, annars februari:D

2008-12-19 @ 13:07:25
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin