Jag är alldeles varm av Kramen jag fick av...

... Sweetkay!
Därför antar jag utmaningen om Bloggvärlden och utser några favoriter:


BLOGGAR:

Roligaste: Jessica och Spiderchick

Snyggaste:

Hetaste: BB-Carina

Bäst klädda: -

Sötaste: Lillefot - vi bygger vänskap just nu! :)

Störigaste: -

Mest imponerande: Sweetkay - Hon tipsar om mat o dryck, har tävlingar, dissar folk som inte tyglar sig, är en underbar mamma. Samtidigt som hon jobbar, GI-"bantar", fixar designer och har koll på hemmet ;)



VILKEN BLOGGARE JAG SKULLE VILJA:   
   
Bli kompis med:
Pancaakes - så söt tjej!!

Ge en kram: Mikaela - Min andra hälft helt enkelt
Ge en diss: -
Helst träffa: D&C - Diana och Crystal bloggar om det eeh, ljuva livet ;)  Man måste älska bloggen!
Inte träffa: -



Sådär ja.
God Natt!


Do your thing:
Postat av: Linda

Men gud hur söt är inte du då?!

Postat av: spider

ahhh tack sötnos! =)

2008-12-02 @ 10:49:42
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Paulina

älskar spiders och D&Cs blogg!!

2008-12-02 @ 22:27:31
URL: http://schteklund.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin