När huvudet inte samarbetar med resten av kroppen...

Jag gjorde det.
Jag gjorde de som man egentligen inte gör.
Det man bara skyller på att man gjorde när man inte vill berätta vad man faktiskt gjorde.

Jag gick in i en dörr.
Och jag väckte nog hela grannskapet med den smällen. Aaa fy fan!


Do your thing:
Postat av: kristin

haha tjotjo! en dörr säger du! myysigt;) aa jag vet! jag är jättesöt!!!<3 haha:P

härligt att höra hurudu!! jodå i linköping går allt bara bra! Ska börja plugga till våren, så det ska bli riktigt spännande hoppas jag:P

Hur går det i lilla lisch då? OCH hur går jobbet??



ha det bäst, tale care!!

puss

Postat av: kristin

jag menar take care;)

2008-12-18 @ 13:12:01
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin