Ps.

Aaaaaaaaaaahahahahahahhaha HAHAHAHAHAAAAAAAA! Hahahahah!
Mikaela är så jävla klockren ibland. Ja ibland asså... ;)



Mikaela säger:

Ha, en parantes bara.

Skulle åka med till ikea imorn


Mikaela säger:

Min lapp till pappa på deras dörr:

"Ey jalla kompis. jag skiter på Ikea jao, lyssna! Jag ska sova hela dagen istället va fan"


Fritt översatt:

Hej pappsen.

Jag tror jag struntar i ikea och sover lite längre imorn istället.


Seriöst?!
Klockrent.


Do your thing:
Postat av: Linda

Haha, snyggve ;o)

2 rådhusbilder alltså. Det ska jag se till. Vilken strl? Ja, det är tragiskt. Vi måste ju bara få till det snart. Dumt att vi liksom jobbar om varandra.. Men hm. Vi får titta på nästa vecka. Kram


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin