Sanslöst!

Det är nog mej som filmen "Just My Luck" handlar om...

Idag fick jag nog av väntan på att budfirman om min dator ska ringa. Så jag tog saken i egna händer. Nu har jag pratat med massa folk på massa olika ställen och tillsist hamnade jag direkt hos budfirman för att boka in en tid... (Jag trodde tiden var bokad redan för hel***) och nu hittar dom mej inte i sitt register!

Wait... någon på tråden här....

Okej, nu har dom hittat mej! Puh! Nu ska dom bara hitta hit oxå på måndag mellan 10-12! Haha!

Men denna fredagen då? Jo jag ska hoppa in i duschen nu fort fom bara den. Sen fram på stan och fika/luncha med N. Tror jag köper med mej semlor på hemvägen och fikar igen med mamma o pappa :) Tihi! Jag är ett riktigt fikamonster! Men de är så mysigt. Kaffekoppen i handen och Klick på bordet framför mej! Tjooooo!

N och jag!
image842
Nu blir'e fasen mörkt hår snart känner ja ;)



Do your thing:
Postat av: josiee

äntligen fredag,ha en fin helg!

Postat av: Tessan fr karlstad

Du e göööör söt i mörkt hår!

2008-02-15 @ 16:58:05
URL: http://shiningwonderwall.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin