10.59

står klockan på just när jag skriver detta.
Det känns mer som eftermiddag tycker jag. Skymning ute, alternativt gryning. Fast för ca en timme sen såg jag blå himmel. Jag vill ha sommar och sooool! LJUS! Härliga varma vindar och solkysst hud. Snart så...

Inte mycket på schemat idag inte. Ska ringa ett samtal, hämta min mp3-spelare och steka pannkakor. Vad jag gör däremellan får vi se. Just nu sitter jag ju här :P Brukar ta sin lilla tid, om man säger så.

Kanske har ni en mer effektiv dag?
Later!

image763
Vad jag vill ha... bekymmerslösa tankar.



Do your thing:
Postat av: tilda

härlig bild

Postat av: J

Längtar till sommaren när jag ser sådana bilder

2008-01-11 @ 11:26:25
URL: http://starfield.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin