I lost track, but I'm back!


Silly me. 2008... året som är till för MEJ! Vad gör jag? Jo jag börjar med att kasta pil i min kuvös. Kanske fixar sig allt tillslut. Men sannerligen inte om jag ska hålla på och tro att jag kan fixa allt by myself hela tiden. Idag ska jag hela själen, precis som jag gjorde sist jag var illa ute. Men på ett mer... hmm, vi kan säga annorlunda sätt. Och så ska jag prata lite med framtiden. 

I lost track...



(En Nöjd Hund)
image792

... but I'll be back!





"I need to stop chasing boys and focus on myself more."




Do your thing:
Postat av: Emelie

Tack sötis!
HAHA nej här har det haglat! xD

Postat av: M A R I A

Ja jag kommer absolut fixa mer sånna tävlingar om jag känner att jag får lust att pilla ihop en design igen.. det tar ju lite tid! men kul att du gillade den!

2008-01-21 @ 15:12:16
URL: http://mariiaa.webblogg.se
Postat av: tilda

vilkem söt! :D

2008-01-21 @ 15:34:58
URL: http://aouch.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin