I Notebooked him!



Älskar detta klippet! Som jag btw hittade hos
Paulina :)
Filmen är underbar och att Rachel McAdams och Ryan Gosling  är eller iaf var ihop efter filmen makes everything ännu mer sweet ;)

Känns som en wonderful söndag må jag säg! Har vart framme på stan lite och bland annat köpt Frödinges kladdkaka :P Lite lat här som inte orkar baka egen... *flin*, trots att det fanns massa goda recept med i Aftonbladets bilagor nu i veckan!

Take Care!


Do your thing:
Postat av: :]

Kladdkaka is the shit :) Själv har jag gjort kärleksmums ikväll. Jag rullar fram. Det här håller inte i längden. Imorgon börjar jag se mig om efter nyttigare alternativ. Haha. Som om jag inte sagt det förut :P Nåväl, skönt med en lugn helg. Jag funderade på Vincent & Eddies igår men orken svek mig. Studerandeekonomin också för den delen, haha. Kram

Postat av: Anna

sva: Jo då, vi har haft en bra helg! en lugn i alla fall!

Hihi, å hembakad kladdkaka som är så mycket godare! =)

2008-01-27 @ 23:04:38
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Emelie

Åååååååå. Jag såg den filmen häromdagen och ÄLSKAR den! Den där scenen där de kysser varandra är helt fantastisk. Gah. Nu vill jag se den igen ju! xD

2008-01-27 @ 23:51:53
URL: http://pancaakes.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin