En Uke!

Gott Folk!
Vad finns det att saga? Jag ber om ursakt... ja, jag ar kass pa updates nufortiden. Men min ork och energi ar bortblast. Jag ar sliten. Darfor har jag och Mikaela om exakt en vecka landat i Stockholm igen och dagen efter ska vi styra Ali (M´s bil alltsa) mot Lischan. Det kanns bade och. Ska bli skont att komma hem men guuuuud vad jag kommer sakna det har. Och alla manniskor har... vissa speciella mer an andra.

Vad hander da?
Jo nu har vi flyttat till en ny lagenhet. Den ska vi bo i tills vi aker hem. Hela grejen att vi var tvungna att lamna den andra redan igar ar skadad men what to do about liksom?
Den nya ligger lite langre bort men den ar finare och fraschare!

Idag har jag fri dag! Ska ju oxa sluta jobbet denna vecka! Och sen chilla nagra dar innan Sverige tar over. Har vart pa beachen med Mika, degat framfor film och ikvall ska vi ut och kaka + supa skallen av oss for ovanlighetens skull :P

Love-lifet ar still liiiite weird men den storiga kompisen is right... This is Magaluf. We should just enjoy it!
Nagon har "lovat" ett nattbad idag... vi far se hur de blir med det. What´s the point of getting to attached anyway? Hmm...

Naja, dags att styra upp sig infor kvallen.
Tack for alla kommentarer! Hinner icke svara pa dom nu men till mina vanner: Jag saknar er med!!! Och vi ses ju snart :) Till er andra - PUSS O KRAM!


Och det har härliga ska man lämna?
Vad gööööör jag?? :)





Do your thing:
Postat av: Mikaela

Vad gor vi?



Que pasa?

No comprede nada!



Why lamna paradiset...?



Suck... vad sa vi? Vi ar tillbaka om senast 7 manader...

HA ! en evighet...

Postat av: ida

2008-07-29 @ 21:58:25
URL: http://stayhard.blogg.se/
Postat av: ida

oj då!



emelie!!!

göttans att du kommer hem!

du är de du som befinner dig i min butik nästa vecka!

vi får ta en fika eller liten promenad när du kommer hem

kram ida

2008-07-29 @ 22:12:43
URL: http://stayhard.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin