Bad News


Jag hatar att ge er sånna. Men jag måste. Chili-restaurangen behöver inget folk nu tyvärr. Så här sitter jag arbetslös. Fan! Men nu har dom mitt nr och dom ska ringa om de smäller till med folk på ön. Annars trodde chefen att de skulle komma igång efter alla skolavslutningar i Sverige. Jag måste ge mej ut och söka på nytt imorn alltså. Det är väl för härligt att söka jobb. Tycker ni inte det?

. . . . .

Nåja, ingen idé att oroa sig. Allt löser sig tillslut!
Vi har SOL idag!! Super gott! Piggar på humöret massor! Kan tänka mej att ni njuter där hemma fortfarande? :) Badar till och med har jag hört. Det har inte ens jag gjort här än :P Men jag har aldrig varit speciellt mycket för bad, definitivt inte i saltvatten.

Det var hur skönt som helst med innekväll igår. Vi kollade på Sunes Sommar! Härlig film! Man tröttnar aldrig på Rudolfs trams ;) Men ikväll ska vi ut och köra galet! Jag hoppas Gulbrallan  är ute :)



Åh, lakritsbåtar. Får man ta?
Neej för helvete!
Aa tack.


Schlutt!


Do your thing:
Postat av: Anonym

Jadu goding, här rullar studentveckan på och allting är precis som vanligt i våran småstad :o) Men det är härligt. Jag trivs här.

Synd att det går trögt på jobbfronten men skam den som ger sig i första taget. Keep up the good work. Hur går det med jobb för dina vänner? Kram!

Postat av: carro

jaa jag får se vad som händer =) Ååå sunes sommar så grym hehe :D

2008-06-03 @ 04:33:05
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Linda

Men va fan är du utan jobb igen.? Snacka om max otur. Jag hoppas verkligen du får tag i ett nytt snart, du får ut och leta.

Är fortfarande strålande solsken här hemma och ska vara det hela veckan=)



KRAM

2008-06-03 @ 11:02:13
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha så jävla roligt, älskar Sunes sommar. :D

Trist med jobbet.. Men ja det är bara att kämpa på!

2008-06-03 @ 11:05:30
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Malin

Sunes sommar är ju bäst :D

Hoppas du hittar något jobb!



Sv: Haha, ja, jag gör visst det!

Svårt att hålla tassarna borta ;P

2008-06-03 @ 15:55:18
URL: http://malinsh.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin