Fuck up dator!!

Hej!
Sitter pa ett internetcafe nu. Antingen ar det min dator som kranglar eller sa ar de E4.ans bredband... troligtvis ar de mitt Vista. Faaaan! Jag kan alltsa inte komma ut ordentligt pa internet langre med min dator. Ska ringa akut hem till pappa sen och hora vad som gar att gora.

Hur som helst. Dagarna flyter pa har... superhettan haller i sig. Jag jobbar och sliter pa kvallarna och festar efterat. Ligger pa stranden och slappar och bara mar allmant gott. Men vist saknar jag hemma fortfarande. En veckas semester i Sverige skulle verkligen gora mej gott kanner jag! Idag nar jag stod och borstade tanderna saknadejag till och med at bara gora en san enkel sak som att handla pa Willys med mamma :) Hahahahah! Semesterhandla faktiskt... ga in pa Hjertberg och kopa lite losgodis och sant man vill ha med sig ner till Vastkusten. Jag skulle ge vad som helst for att fa aka ner till Hunnebostrand och Smogen nu!! Saknar som fan!

Men vad hjalper de att gnalla. Hem kan jag inte aka nu. Da far de bli for gott och de ar jag inte redo for. Alskar Magaluf!

Pa mandag ar jag antligen ledig igen. Passar bra for da fyller Rasmus 20 ar! Maricaar oxa ledig, bara MIkaela som jobbar. Typiskt! Vi ska ut och kaka och sen slira ordentligt pa kvallen.

Troligtvis blir de inget svar pa kommentarer nu nar jag anvander en offentlig dator. Men hoppas ni mar bra dar ute i varlden! Jag ska forsoka styra min dator sa allt blir normalt igen!

PUSS pa er!



Do your thing:
Postat av: Anonym

Det förstår jag att du gör, men allting finns kvar och nästa år kommer en ny semestertid. Förstår att du har det bra ändå. Undra om det finns någon vacker och tilldragande som gör det lite extra svårt att lämna? ;) Well.

Dagen på Ikea gick bra. Men gud, det var ju lönehelg och allt så det var hur mycket folk som helst. Suck. Är mitt uppe i monterandet och skruvandet nu, ska fortsätta innan någon surnar till för att jag smitit. Hehe. KRAM!

2008-06-28 @ 22:27:17
Postat av: Anonym

Det var från mig, haha!

Och SJÄLVKLART kan vi fixa fototavla till dig framöver.


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin