I'm not brave today...

Känner för att börja stor gråta här och nu. Men det tänker jag inte göra. Mitt på E4.an... Nej, jag sväljer klumpen i halsen och kämpar på. Jag vet inte vad det är med mej. Inne i en svacka I guess.

I'm not brave today.

Men nu har jag varit här i 2 månader och hemlängtan är väl inte så konstigt?
Anyway, midsommar is coming up... måste styra upp bokning så man får vara med på festen! ;)

Take Care Sweeties!



Dagens horoskop för mej på Facebook:
There's so much going on that you can't figure out exactly where to start. You will have to gather your strength if you want to make it over the last hurdle. A project you thought you had finished still needs some more work. A little self-discipline will help you to reach the finish line.


Kärlek jag saknar... <3

Do your thing:
Postat av: Malin

Lilla vännen då!

Det fixar sig :)



Här är det bara fint. Lägenheten gick dock åt helvete så nu blir det att leta efter en annan :/



Kram

Postat av: :o)

Gumman, den där keep-your-head-up-frasen är bra att bära med sig men det är helt okej att kapitulera. Jag menar, man ska inte utsätta sig för någonting som inte känns bra. Du är kluven, i guess. Men fundera en gång extra. Du kan säkert hålla huvudet mycket högre här hemma ;) Anyway. Ytterligare något lycka till med allt. Hoppas vi ses snart, fika i min lägenhet är next up. Eller hur? ;) Kram!

2008-06-17 @ 10:24:09
URL: http://lillefots.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin