Min lilla Underbara dag!

Ledig!! Äntligen!
Och vilken härlig dag det är och ska bli!

Rasmus fyller år. Marica och Mikaela pallrade sig upp och köpte tårta och rosa bubbel till lillen ;) Paket fick han oxå minsann. Vi har käkat frukost på TreO och efteråt gick vi till stranden och mådde gott. Badade läääänge. Har vart hemma och duschat och bara chillat lite tills jag och Mikaela nu drog oss ner till BeachCluben för en smoothie och updates i cybervärlden för min del :P

Planen för resten av dagen är chill hemma på balkongen med VR i handen och förmodligen kommer jag bli tröttis som vanligt och ta en liten lur innan jag styr upp hår och make up. Det vankas nämligen fin middag ikväll eftersom både Rasmus och Maricva oxå är lediga. Bara stackars Mika som jobbar.

Och givetvis mega-partaj hela natten lång! ;)



Kos o Klem!!



Do your thing:
Postat av: Linda

Hej bruden, jag har legat sjuk i en vecka så nu börjar man klättra på väggarna. Dags för lite tv mys snart är trött som en gris.

Hur har du det där nere då? jobbar och festar dagarna i ända eller?

Kram

Postat av: L

Vilken läckerbit!

Och du, jobba aldrig med människor. Det suger. Stenhårt. Kramas!

2008-07-01 @ 17:15:32
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: cv writing services

Strawberries! They are so delicious berries.

2011-11-21 @ 19:56:58
URL: http://cv-writing-services.org.uk/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin